onsdag, januari 10, 2007

ögoninflammation

Ögoninflammation i form av en vagel inuti ögat, inte på franskanten, utan mitt under ögonlocket är inte skönt. Problemet verkar även komma på andra ögat.. jippi.. eller nä.. men men.. det som inte dödar... =P

Blir bara att skriva kort idag, ids inte så mycket mer. Är klar med religionssociologikursen, grymt skönt måste jag säga. Trodde ett tag att jag itne skulle ta några poäng alls denna termin som löper mot sitt slut. Tur ibland att man har fel. Saknar dock en god studiekamrat som jag tappad precis innan jul, jag hoppas att personen ifråga mår bra och får en bra vistelse utomlands. Saknar dig, vännen, tyvärr är det inte ömsesidigt. Men så kan det vara ibland.. sorry ni som kom i kläm imellan.

Ett steg närmare examen... snart så... =)

Inga kommentarer: