måndag, januari 01, 2007

underbara du

Du får mig verkligen att må bättre, genom att bara vara du.. haha låter som jag är kär i dig, men så är inte fallet. Du är bara en så enormt god vän, en vänskap som har fördjupats under förra året, vilket jag är enormt tacksam för. Jag hoppas att vi ska ha enormt bra och lyckat år, 2007. Jag hoppas att jag ger något tillbax till dig osså, så jag inte beter mig som en parasit som suger ur din livskraft. En del människor får mig att känna mig som en parasit och jag vill verkligen inte vara det. Så jag hoppas inerligt att du inte tycker det.

2007 har inletts på ett mycket bättre sätt än förra årskiften så jag hoppas att hela året blir ett lyckat år, planer för året är att ta en lärarexamen till sommaren. Jobba på min älskade jobb (hatat av andra), mer kvalitetstid med min prinsessa, umgås med mina få men underbara, fantastiska vänner, hehe träna lilla tjockisen till tävlingskondition, samt få den ny startade förening att bli en bra och stabil förening som värnar om de intressen som vi har. Sist men inte minst, se till att min hälsa, psyke, fysik blir på topp. Hehe skulle inte sätta några nyårslöften men det som jag nämnt kan ju ses som sådana.

Godfortsättning alla!!

Inga kommentarer: