torsdag, mars 29, 2007

millenium

Jaha då har man äntligen återigen kommit in i den moderna världen, med andra ord jag har fått internet hemma. Fast har lovat mig själv att inte bli lika fast som tidigare i internet världen. Jag ska lära mig att datorn inte behöver stå på varje dag, utan man behöver bara slå på den när man tänker använda den. Behöver inte vara anträffbar på msn varenda sekund man är hemma. Får hoppas att jag kan hålla det bara =)

Nu ska jag ivf äta lite.. är lite hungrig efter att ha snurrar runt på stan, glömt min kasse med inhandlade saker med plånbok i, och en födelsedagspresent på din sko... Jäktigt att cykla tillbax till affären medan en liten panikartad fjäril ligger i magen. Grejor för över 400.- i kassen samt min plånbok.. jisses skulle de ligga kvar, har ju ändå gått 30 min. Men jag hade tur *glad* fick min kasse och dagen slutade lyckligt. Fast iof ska jag skriva på min c uppsats ikväll en stund.. ska vara inlämnad i morgon, första utkastet alltså. Men först mat i min mage.

Inga kommentarer: