torsdag, augusti 28, 2008

Funderar

Funderar på att öppna bloggen igen. Men kan inte helt bestämma mig. Kanske borde göra denna anonym istället. Bara skriva från hjärtat och inte tänka så mycket. Det brukar fungera bäst så. Men om namn o foto finns med så blir det helt plötsligt bra mycket mer känsligt.

Såg idag att min blogg trots att jag inte varit aktiv är ändå värd 12 000 kronor. Det är lite coolt tycker jag. Men jag blir förundrad. Varför just min blogg? Min kompis som skriver regelbundet var inte alls värd lika mycket. Visst är det knepigt.

Idag när jag kom hem har min lilla valp Lucas ätit på ett par av mina skor. samt dragit fram ett par strumpor. Sicken bussvalp.

Min dotter är ute i blåsten och leker. Vet inte helt när hon tänker behaga komma in. Men hon börjar bli så stor nu så brukar komma in när det är dax ändå. =)

Nä nu ska jag gå å fundera om jag ska skriva fler gånger eller inte i min blogg. =P

Inga kommentarer: