tisdag, september 23, 2008

lite frusen

Idag har jag gått två relativ långa promenader med Lucas. Rätt skönt, fast han är ju inne i en slyngel fas. Men är underbar ändå :)
Har anmält oss till en utställning den 25 okt, får se hur det kommer och gå. En sak vet jag i vilket fall, han behöver badas innan dess. Haha kan ju inte ha en rottis som har vita fläckar på sig. Kan iof bli intressant och se vad domaren säger om det. Hihi.

Idag har jag varit på teckenspråkskurs. Vi är ett gäng kompisar som ska träffas en gång i veckan och lära oss teckna. Jätte skoj. Nu kan jag teckna "hej jag heter Lotta och bor i en lägenhet i Örebro" kan även lite mer. Får se om det sitter till nästa vecka. Ska träna i vilket fall, jätte skoj och äntligen göra något enbart för man tycker det är skoj. Inte alltid man får chansen och göra det.

Nu ska jag nog knyta mig. En dag i morgon med. Sov gott världen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får väl öva flitigt. Försök lära Ebba lite, eller nått... :-)
Ses på tisdag igen!