söndag, november 23, 2008

positiv fredag

Fick i fredags positivt besked om att jag får vara kvar på min tjänst fram till sommaren. Hur skoj som helst :)

Innan det beskedet var jag på c uppsats handledning, fick rätt så bra kritik för min uppsats. Så långt jag har hunnit vill säga. Har skrivit en hel del denna helg, nästa helg kommer den att bli klar. Sen är det väl iof en del formalia som ska fixas, men jag ser ljust på framtiden.

Slutet av nästa vecka åker min lilla familj till Dalarna, ska bli skönt och komma iväg en sväng. Fast blir ju å plugga hela den helgen med. Har ju ändå lite kvar å göra.

Verkar inte bli så mycket ordningsvakts jobb i december, kan ju iof vara rätt skönt det med. Fast trist på ett sätt med. Men jag ska inte ropa hej än.. för det har hänt mer än en gång att jag bara trodde jag skulle jobba 1-2 pass på en månad.. å sen blev det desto mer. Är ju uppsatt på 3 fredags pass, o sen ett pass i jul. Fungerar jhu.

Nä nu ska jag fixa lite här hemma o sen ut med Lucisen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med förlägning! Ses vi imorgon?