måndag, mars 08, 2010

Dagarna går fort

En händelse rik vecka.
Först ställde jag och C Lucas, det gick inte så bra. Miljön passade inte min hund och inte heller den domaren som dömde klassen.
Dagen efter for vi på semester, jag och E. Vi for till Irland mitt livs kärlek och jag. Helt underbara dagar hade vi, enda problemet var att det gick för fort. Vi vill verkligen dit igen.
Hem en vända sen for jag och C med Lucas till Dalarna för utställning. Miljön var verkligen kass för oss två benta. Jätte kallt ridhus, fötterna stora som isklumpar på Antarktiskt. Men Lucas gillade det hela. Dock gick han inte vidare men fick kanon bra kritik. Han behöver lite tid på sig att växa.

Idag har min underbara tös, 8 år, lagat mat. Super gott va det =)
O jag känner en enorm tristess över allt plugg. Vill nog inte plugga mer på ett tag. Blir lite mkt, vill dock fixa dessa kurser så att jag kan bli behörig IT-lärare på Komvux. Funderar hur tusan jag ska orka. :-S
Finns det ett förslag av den som läser detta får denne gärna lägga in en kommentar =)

Nu ska jag sitta o fundera lite till :-P

Inga kommentarer: