söndag, februari 11, 2007

gångna helgen

Tänk att helger alltid är för korta, trots att min och Ebbas helg började strax efter kl 13 i fredags, så kändes det som om den var över i en blickning. Helgen har varit bra, med fredags shoping, och fika på stan. Pulka åk och bio på lördagen med Ebbas kompis och hennes mor. Skoj att se Min vän Charlotte, fast jag måste säga att den var precis som Wilbur var när jag var liten. Samma handling dock med ny teknik så visst var den bra, det är en bra story. Hehe om man har barnasinnet kvar, vilket jag nog alltid kommer ha. Är nog barnsligt förtjust i barnfilmer.

Idag har det varit pulka åkning, lek inne med en av Ebbas kompisar och simskola. Så nu är man lite trött. Borde plugga, men orkar faktiskt inte. Har insett att det är nog en ren omöjlighet att fixa de 50p till i sommar, kan nog fixa dem till augusti. Men kommer ändå inte att ge upp, försöka göra det som jag har planerat. Men det skulle gå så mycket enklare om jag inte vore så förbenat trötter. Jaja det är bara att kämpa vidare och ta en sak åt gången och hoppas på det bästa.

Kommande vecka kommer att bli hektiskt, redan fullbokad varje dag i 6 dagar. Söndag inget å så kommer det att vara, måste vara hemma o bara vara. Samt självklart plugga. Ska ju skriva ett pm till nästa måndag på ca 6sidor, och knappa veckan därefter skriva ett pm till på ett par sidor mer. Jaja det är bara som sagt att göra sitt bästa och sen hoppas på det bästa. Haha det är tur att man är lycklig och singel så man inte har någon som väntar på en här hemma den kommande veckan. Ebba far ju som vanligt till far sin i morgon, men gissar iof på att det inte blir så mycket plugg iveckan iom att jag slutar kl 18 varje dag förutom två.

Nu är det CSI sen sova tidigt ikväll, kanske kanske vaknar utvilad i morgon haha om inte Ebba återigen bestämmer sig för å sova i min säng. Den gångna veckan har det varit gos mitt i natten, kuddkrig i sömnen eller annat stök.

Godnattsömn mycket viktigt för välbefinnandet =)

Inga kommentarer: