onsdag, februari 28, 2007

Till anonym!

Fått ett anonymt inlägg i inlägget nedanför(När?), har tagit bort det då jag anser att det är var så snällt!
Jag skrev om saker som har nyligen hänt, saker som varken jag eller mina vänner kan belastas för. Skyller inte på någon det som hände i dag i december, mer än den som misshandlade mig hemma i min egen lägenhet. Får jag inte skylla på den personen?
Får jag itne heller säga att den sista killen jag dejtade var lika som mina tidigare ex? När jag skrev att han inte var ett dugg bättre, vad vet du vad jag syftade till? Hur vet du vad mina ex har gjort?
Har jag beskylt mina tidigare vänner för något i inlägget nedanför? Nä jag skrev att jag saknade dem. Har jag beskyllt någon för mina eftersläppande poäng? Ja delvis min tand men det kanske även är fel att skylla på den? Vårens psykologiska aspekter skyller jag inte på någon, i det jag skrev.
Men jag antar att du som skrev anonymt ville såra mig, för att du vilken jag inte vet vem du är ogillar den jag är. Jag och mina vänner gillar den jag är, du vet inte vad jag har varit med om inte idag, inte igår och inte för över 20 år sedan. Har du något mer att säga så var vänlig och gör det icke anonymt. Eller rättare sagt om du ogillar mig så.. vad gör du i min blogg om du ogillar mig så?

Inga kommentarer: