måndag, oktober 20, 2008

Sååå trött

Skriver bara ett par rader. Efter en underbar helg med gamla vänner och nya vänner, hundar och barn så är jag helt slut. Tågresan hem gick smärtfritt. Lite folk och tiderna följdes nästan åt. Kom försent till Örebro med 10 min, vilket gjorde att vi fick vänta på bussen. Annars hade vi sluppit det. men men är ju inte hela världen.

Nu är Ebba hos far sin och Lucas ligger däckad i hallen, och jag ska däcka i soffan strax. Kommer väl lite bilder från helgen så småningom, men inte idag. Idag vila, imorgon, jobba, teckenspråkskurs, försöka hinna upp till bibblan och låna böcker.

Kan säga så här ni som vill göra ngt med mig.. oktober och hela november är fullbokad. Lärarjobb, ov jobb och en hel massa plugg. C uppsatsen ska vara klar senast 1 dec, och en tenta ska göras i v 44. Så ledsen gott folk om jag blir asocial. Tar igen det senare ;)

Inga kommentarer: