fredag, mars 27, 2009

Brustet hjärta gör ont

Det är slut på tiden vi hade
Det är slut på samvaron
Det är slut på gemenskapen
Ja det är slut

Den tid vi hade var kort
Den tid vi hade var bra
Den tid vi gav varandra var underbar
Ja, den tid vi hade är slut

Jag förstår inte vad som hände
Jag förstår inte vad felet är
Jag förstår inte varför jag är ensam
Ja, jag förstår helt enkelt inte

Jag borde veta bättre än att bli kär
Jag borde veta bättre än att bli involverad
Jag borde veta bättre ... ensam är stark
Ja, jag borde veta bättre

Kärlek är till för alla
Kärlek är inte till för alla
Kärlek är inte till för mig
Ja, ingen kärlek över till mig

Jag vill så gärna ha kärlek
Jag vill så gärna känna närhet
Jag vill så gärna vara två
Ja, jag vill så gärna ha dig

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är värd bättre än någon som "inte vet vad dom känner"
Kom hit så ska vi kurrera dig;)

Kram

Trollmor sa...

Blev mkt sugen på att komma upp till dig faktiskt. :D
Skulle vara grymt skoj

Anonym sa...

Klart du ska komma.
Kan vi göra stan osäker*S*