måndag, oktober 26, 2009

våndas, funderar, hoppas

Jag är lite dålig på att skriva här. Men tiden räcker inte till helt enkelt.
RottisenLucas.blogspot.com är dock lite aktiv.

Fy tusan vad många känslor man kan ha på en å samma gång. Jag våndas, funderar, hoppas. allt på en gång.

För ett antal timmar sedan lades min mor på operationsbordet, operationen skulle ta minst 12 timmar. Det är extremt lång tid att gå och vänta.

Tankarna hinner snurra extremt mycket. Fixade inte att vara kvar på jobbet idag utan blev tvungen att åka hem. Fixar lite här hemma, jobbar lite.. fixar lite, sover lite o en massa tankar snurrar. Helt otroligt hur det kan vara.

Jag hoppas att allt kommer att gå bra även om rehabiliteringen för mor min kommer att ta lång tid. Vi vet ju inte om operationen är lyckad fören om ett par veckor.

nä nu ska jag forstätta och fixa här hemma med allt jag gör. Fast skulle vara skönt och bara softa, broder lite osv.. men men.. ingen rast och ingen ro när man jobbar 100% och pluggar 75% fast det går rätt bra med plugget.. Fick VG förra veckan på en uppgift. Lämnar jag in minst en uppgift till med VG får jag det på hela den kursen. De andra kurserna är jag väl i vilket fall godkänd på. Eller hehe det vet jag inte ännu då jag var sen och lämna in en uppgift på en av kurserna. Men jag hoppas att det går bra. Om jag klarar dessa tre kurser på 7,5 p har jag 57 hp i informatik och alltså "bara" 33 hp kvar tills jag blir behörig datalärare. Kommer troligen att läsa det tillvåren på tre kurser. Informatik A på 30hp, och sen två 7.5 hp kurser. Om jag klarar av det blir det ytterligare 45 hp.. vilket bör då bli 102 hp (gamla 68p). Då borde jag väl ha större möjlighet att få vara kvar på jobbet där jag trivs :)

Jag kämpar vidare! Funderar även vidare osv...

Inga kommentarer: