torsdag, september 10, 2009

Uppdatering

Funderade lite om jag skulle skriva ett par rader eller inte. Som ni märker så blidde det lite skrivande i vilket fall.

Vad har hänt sedan sist kan man fundera på...
Jag har bestämt mig för att jobba mindre nätter och satsa mer på hälsoprodukter. Tjänar mer på det, både tidsmässigt, hälsomässigt, intressemässigt, pengamässigt, energigivande mässigt.. Om det sista är ett ord det vet jag inte. Så finns det någon där ute som vill satsa på sig själv, på sin hälsa hör av er till mig. :)
Det är gratis och fråga :)

Vidare så stor trivs jag på mitt nya jobb, helt underbart med bra människor i arbetslaget, en bra chef osv. Lite mycket är det väl och plugga samtidigt men det är extremt roligt också.

Idag har jag och Lucas varit och tränat agility. Började en ny kurs idag. Det är skoj som tusan. Dock är tror min 18 månaders hund att han endast är 5 månader. Han hoppar o grejar o då menar jag inte hoppar hinder utan hoppar runt som en kalv på grönbete. Det är lite roligt att titta på honom, dock frustrerande när man vet att han kan bättre. Fast heldre en glad och sprallig hund än en trist och sur.

Nu ska jag fixa ordning matlådan tills i morgon o vänta på att hjärteprinsen kommer hem.

Inga kommentarer: