måndag, februari 06, 2006

Normal?

Har varit bra dagar, trots ont i handen. Idag har det verkligen visat sig vilka goa kompisar jag har. Sara som kom en bok jag behövde, hon bor ju en bit härifrån... och gick i snöyran, gör schysst. Sen kom Marina och hjälpte mig att plocka undan här hemma, svårt att göra sådant när man har ont.. konstigt att det går bra att skriva.. Dennis kom osså å hjälpte mig med akvariet. Jag får inte glömma Ronny som hjälpte mig och handla idag. Alle e så rariga :-D Puss och kram på eder.

Jag tänkte idag berätta en hemlis för er alla som tittar förbi här. Kortet som sitter till höger på denna sida är inte mitt sanna jag.. utan detta kort är det .













Varje morgon får jag slita mig halvtfördärvad för att kunna bli lite normal eller det som vi i dagens samhälle kallar för normalt. Vem är det igentligen som bestämmer vad som är normalt och vad som skiljer sig från normalt. Jag är nog inte normal, passar nog inte in i den typiska "svensson" stuket. Jag sticker nog ut ibland främst då jag får lägga ner så enormt mycket tid på att sminka mig till "normal" på morgonen men även att jag säger vad jag tycker till personer ansikte mot ansikte så att säga..
Men nu gott folk ska jag lägga mig i min sköna bäddade säng :-D

Inga kommentarer: