lördag, januari 28, 2006

Dyrt blir det ibland

Idag har varit en riktigt skööön dag med Linda och Maja. Dock dyyyrt var det idag, man ska helt enkelt inte gå ner på Hindersmässan i Örebro.. Oj oj vad skoj det är, och hör å häpnar så har jag köpt massa eller ett par grejor, två par schyssta skor för endast 300 tillsammans. Kanske iof lite onödigt att köpa en tröja med tribleskorpion motiv men äsch man lever bara en gång.
Riktigt flummig dag, asså nu står det still vad tusingen jag skulle skriva mh detta e ju inte bra. Kanske beror det på att man har snackat skit hela dagen.. Skit å skit men asså strunt ovesäntlig snack som kan vara helt underbart å snacka om.
Maja sa till en kvinna om hon hade en björnf*t*a på sig, eller hur det nu var, kan ha varit att vi gick förbi ett bordsstånd med sådana mössor. Sen öh gick jag in i en kvinna och öh kom åt hennes bröst med handen.. hon kollade lite konstigt på mig och ack vad pinsamt ... men vi garvade rätt ordentlig senare åt det. Men jag e ju såååå klantig ibland så det är inte sant :-P
Prutat åt Linda har jag gjort idag så hon fick lite fler filmer än vad som priset sa. Filmtokiga Linda köpte alltså 13 VHS filmer idag för 230.- strax över 17.-/film det är inte dåligt.. Vi ska nog gå dit i morgon igen, dock denna gång med en inköps lista här ska inte köpas något annat. Jag skulle ju endast typ ner på stan för och köpa ett par snyggskor, kommer hem med kängor i stället. SKulle även kolla på tyger men inte då.. vi började frysa så förbenat så det blev hemgång istället. Stor soft med massa film och mer tjejsnack, in på småtimmarna kom Maja förbi åsså. Jag o Linda var tydligen roligare att umgås med än hennes killpolare. Ja jag säger då det.

Livet är bra konstigt ibland alltså, man vet aldrig från dag till dag hur dagen kommer att gestalta sig, men när solen lyser och himmlen är blå och man umgås med rätt folk, som tycker om en för den man e trots ens fel och brister så är det helt underbart hur långa meningar man kan skriva utan att sluta, helst meningar som är helt flummiga och utan egentlig innebör för den som läser mer än att författaren har flummat ut helt eller helt enkelt har fått hjärnsläpp eller kanske har hjärnan helt enkelt fått tilt.. eller som i dataspråk den har hängt sig och man måste trycka på visa kortkommandon för att få igång den igen. HEhe som sagt jag är nog helt urflippad person som har noll koll på vad jag egentligen skriver om. Fast vad spelar det för roll, för denna sida är ju främst till för mig eller har jag helt fel.. mh lite har jag nog det, det är nog som så att jag fortfarande inte har fattat vad en blogg sida går ut på, så därför flummar jag jäkligt mycket, som märkes. Men nu ska jag hjälpa Linda å packa ihop sina prytlar så hon kan komma i säng hemma hos sig utan att behöva gå med sina appostla hästar utan så hon kan ta den sista bussen hem till sockerbitarna där hon bor. En annan bor ju faktiskt i en pappkartong på stortorget, dock tyvärr har jag förtillfället blivit utslängd från min vackra bostad pga Hindersmässan.. Mh fast denna lägenhet är ju varmare än min pappkartong.. Nä nu till Linda och henns kassar. :-P

Inga kommentarer: