fredag, januari 27, 2006

En fullspäckad dag

Vilken dag det var igår, oj oj. Dagen började med att jag hade fått ett mail från Ladok, jag klarade nationalekonomi delkursen på 8 p. Hur grymt skönt som helst. Är nog en av de få kurser som jag inte fattat mycket alls på. Så godkänt på denna kurs var en enorm lättnad, så nu har lilla jag 158p av 163 lästa, inte illa pinkat. :-D

När jag kom till plugget och skulle ha föresläsning gick jag dit lite tidagre för att och kolla om jag skulle få ersättning för den mat jag köpte i tisdags som inte smakade bra alls.. och hehe jag fick tillbax det jag lagt ut 65.- Återigen tänkte jag, vilken dag. Solen lyser så snön gnistar, livet ler helt enkelt. Vilket är enormt skönt efter en tids mörker.

Föresläsningen var inte intressant alls, eller ekologi i sig är mycket intressant, men jag tycker inte de tar upp något nytt alls. Utan nivån ligger ju som när man plugga naturkunskap AB på KOMVUX ibland ligger den på den nivå som jag hade när jag gick på naturbruksgymnasiet. Det kan ju i och för sig vara så att det är därför jag tycker det är lätt, jag har ju redan läst det :-P
Gick tidigare från föreläsningen för att hinna ner på stan, men hehe bussen var smockfull och tog hur lång tid som helst på sig att ta sig ner på stan. Och hade jag laddat min mobil en dag som igår, när jag hade så mycket att göra, så många personer som ville ha tag i mig.. o nej då.. det hade jag ju glömt i mitt förvirrade tillstånd på onsdagen. Maja fick vänta ett tag på mig på stan, fast hon överlevde det åsså :-P
Men suck måste skaffa mig en mobil som fungerar, min är helt värdelös även när det finns batteri.
Efter en snabblunch med Maja så var det pyntning av klaras som gällde, det gick rätt snabbt ändå tycker jag utan stora missöden förutom att jag körde handen i typ guldfiber.. Tusan vad det klias! URK!!!
Nu hade jag typ 1 timma på mig och åka hem, duscha städa äta lite innan folk skulle komma över på lite förfest. Oj stressigt. Men Ebbas faster Jessi och hennes kompis hjälpte mig så det gick smidigt. Samt så som vanligt kommer ju inte folk när man sagt hehe ibland som igår var det grymt bra asså.

Kvällen på Klars där event skulle gå av stappeln. Jag hade hur trevligt som helst, dock lite för trött igentligen. Mycket roliga framträdande, och trailen som skådisarna gjorde var grymt.

Hehe jag tror jag har börjat använda ordet grymt rätt mycket.. Nä nu ska jag nog lägga mig och softa lite. Gårdagen var skoj men tog på krafterna :-P

Inga kommentarer: