torsdag, februari 02, 2006

klantig

Vilken dag idag (som vanligt hehe). Först upp tidigt för att hinna kolla på en film till specialpedagogiken, stressa som tusan upp till plugget. Jo vad händer, en isfläck fick för sig att lägga sig mitt under mina fötter. Fy tusan vilket elak isfläck. JAg flög i luften och landade på rumpan med händerna i asfalten. Högra sidan blev värst. Har nu en stukad handled, fick t.o.m röntga den idag för vårdpersonal misstänkte en spricka, som tur var var det ju inte det. Sen drog jag tillsammans med Linda ner till lokalen, själv klart kan man sy med stukad hand.. man har väl en fungerande vänster hand :-P och en halv högerhand typ. Blev typ nästan helt klart med Yangs byxor idag.. känns mycket skönt. Lite PR-möte han jag med osså idag.. var så ambitiös (tusan vilket svårt ord)och städade lokalen idag. Hasselmössen anticimex är på språng :-D

Nu när jag kom hem upptäker jag att min bakdel gör grymt ont och känns rätt svullen kan mest sitta på vänster sida.. mh inte bra alls. Höger handen gör ont, och jag tycker fortfarande att jag är klantig, men olyckor händer är bara att inse. Lika bra att gå och lägga sig så jag blir utvilad tills i morgon. :-D

Inga kommentarer: