torsdag, oktober 16, 2008

Nu jä****

Nu ska jag ta mig tusan göra det. Det är helt säkert. Nu har jag bestämt mig. Det ska gå. Det måste gå. Det bara är så!

C uppsatsen ska vara klar 1 december i år. Har börjat kollat, ska trixa lite i helgen. Inte mycket med lite. Ska ju ändå på mini semester med Ebba & Lucas ner till Lund och träffa goa rara Malin. Ska bli skoj. Åka tåg, spännande. Första gången för Lucas, får se vad han tycker om det.

Idag fick jag veta att jag är den enda studenten som ska läsa politiskt sociologi. Trodde iof att det var en A kurs. Men tydligen är det en B kurs. Men men ska väl fungera det med. Nu blir det inga seminarier. Utan är en läskurs med hemtenta. Kan ju hoppas att det ska gå. Självklart ska det fungera. För nu Jäklar ska det gå. Nu äntligen ska jag ta min lärarexamen.

Fast först ska jag borsta tänderna, lägga mig, åka tåg och ha det underbart en helg i Lund.

Inga kommentarer: