söndag, januari 15, 2006

2005lista

Gör som många andra, grejar med en sådan där lista (min har jag snott från Maja en go tjejpolare)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gick med i ett spex
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år? Jag höll mitt enda nyårslöfte för 2005. 2006 har jag nya löften, hur jag kommer hålla de får tiden visa.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? USA
6. Är det något du saknade år 2005 som du vill ha år 2006? Harmoni
7. Vilket datum från år 2005 kommer du alltid minnas, och varför? 20-25 april typ, SFS FUM
8. Vad var din största framgång 2005? Varit mer balanserad än tidigare
9. Största misstaget? Be folk dra när jag mår dåligt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Både sjuk och skadad
11. Bästa köpet? BH från Victoria secret
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hyra
15. Gjorde någonting dig riktigt glad? Livets mysterium
16. Vilka sånger/artister kommer alltid att påminna dig om år 2005? Öh namn är inte min starka sida. Nanne Grönvall isf…Ebba älskar henne.
17. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med andra år? Gladare än på länge
18. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat
19. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat mindre
20. Hur tillbringade du julen? Med min bonus bror o dennes familj
22. Blev du kär i år? Kär vad är det?!
24. Favoritprogram på TV? CSI kanske
25. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Är oförmögen att hata.. ogilla.. ja kanske några, vilka det är min hemlis
26. Bästa boken du läste i år? Kirre
27. Största musikaliska upptäckten? Tyvärr inte jag o min gitarr
28. Något du önskade dig och fick? Studiepoäng
29. Något du önskade dig men inte fick? Trygghet
30. Årets bästa film? ”Man on fire” är nog en av många filmer under 2005 som va bra.
31. Vad gjorde du på din födelsedag? Talade till 300-500 personer på SFS FUM
32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Harmoni
33. Hur skulle du beskriva din stil år 2005? En skön blandning av det mesta.. Mig själv :-P
34. Vad fick dig att må bra? Vänner, Ebba, Solen
35. Vilken kändis var du mest sugen på? Eric Bana
36. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? Studiepolitiska frågor på agendan på SFS
37. Vem saknade du? Alltid Morfar
38. De bästa nya människorna du träffade? Maria, Niklas H, Micke, Maja med flera
39. En värdefull läxa du lärt dig i år? Be inte folk å dra bara för att man mår dåligt, helst när man inte vill det.

Inga kommentarer: