onsdag, januari 18, 2006

Bråk

Just nu är jag nere fruktansvärt nere. Världen känns så stor och otäck. Alla i min ogivning har någon som de kan snacka med, sådana dära vardagliga saker som.. Oj vad menade igentigen han/hon med det som sades tidigare under dagen? Vad ska vi äta för mat? Ring ring.. ska vi hitta på något?
Jag saknar det, jag har ingen i stort sett som jag kan göra sådant med naturligt, vilket leder till att jag ringer till mina kompisar när jag har funderat tillräckligt länge utan att förstå saker och ting själv. De kompisar som jag ringt till vill idag inte veta av mig, mest för missförstånd tror jag. Missförstånd för att vi inte förstår varandra. Jag kommer att sakna mina vänner det gör jag redan, jag orkar inte längre de orkar inte längre. Vi ger upp. Kastar bort ett par års vänskap och i vissa fall inte fullt så länge. Vi bara ger upp helt enkelt vi orkar inte längre. De förstår inte mig jag förstår inte dem. Vi alla mår dåligt över vad som hänt.
Men jag tror att det är bäst för dem att inte jag finns längre kvar i deras liv. Tror att det är bäst för alla. Jag är självdestruktiv, tror inte ett dugg på mig själv och min egen kapacitet. Någon stans på denna sida står det att jag inte kan hata, det är nog inte helt korrekt.. Hatar nämligen en person så jätte mycket.. och det är mig själv. Problemmet är att trots proffisonell hjälp så blir det inte bättre. Osäkerheten finns där, kommer krypande och när den väl har fått fotfäste så hur jag än försöker så händer det alltid något som drar mig tillbaks. Jag orkar inte längre. Mina vänner orkar inte längre. Önskar sååå att jag kunde flytta så alla här slapp mig, för jag sårar folk mer än vad jag ger och det är det sista jag vill.

Jag kommer att sakna de vänner som har funnits där för mig.. innerst inne kommer jag väl alltid att typ älska dem på mitt sätt. Men jag är inte som andra och andra förstår sig helt enkelt inte på mig.Jag är lessen för allt jag gjort för mina vänner som har sårat dem så.. Förlåt! jag kommer att säga förlåt resten av mitt liv, det kommer inte att bli bättre. Mina vänner är och förblir borta. Förlåt mina kära vänner.

Inga kommentarer: